Obejrzałem ten film parokrotnie i dalej nie wiem czemu otrzymuję on tak niskie oceny. Myślę że głównym problemem jest wspaniałe polskie tłumaczenie tytułu, a co za tym idzie większość osób spodziewa się lekkiej, zabawnej komedii z happy endem. Film moim zdaniem ma wiele przesłań a jednym z nich jest to że w dzisiejszych czasach to nie miłość jest najważniejsza a kariera oraz pieniądze.
obejrzalam film przed sprawdzeniem not na filmweb i bardzo dobrze! film bdb i dziwie sie niesamowicie czemu taka niska srednia? ;/
Film naprawdę świetny, chociaż na początku nie zapowiadał się tak znakomicie. I racja.. w tych czasach rządzą PIENIĄDZE.;))
Film z przesłaniem <3
9/10
Zgadzam się z twórcą tematu! Film 8/10. Choć sam dałem 9 na przekór. Tak niska ocena, bo kolesie w szajtuningr autach z tymi swoimi ślicznimi laseczkami poczuli się oszukani płacąc za bilet. Śmiem twierdzić, że to tłumaczenie to celowy zabieg, aby zgarnąć kasę a reszta go jeb...Dobrze, że są ludzie, którzy docenią film.
dno totalne, żenada, obejrzałem właśnie przed sprawdzeniem na filmwebie recenzji, chyba robiony pod publiczkę młodzieżową. próba stworzenia głębi i przesłania ale w sumie to pornos
zamiast Amerykańskiego ciacha mają tutaj obnażającą historię Nikkiego który owszem może i jest ciachem, ale nie ma pozostałych rzeczy jak pieniądze i sława... ma te rzeczy kobieta.
Myślę, że to w dużej mierze wynika to z kompleksów niektórych ludzi - wystarczy poczytać komentarze.
O dzięki Ci, Domorosły Psychologu za wynalezienie kompleksów i tak trafną ocenę mej osobowości. Ludzie, litości :)
Chandler Bing skomentowałby to zapewne w ten sposób:
-Could I be ANY more obvious?
Nie wiem czemu ale tez tak pomyślałem czytając co niektóre komentarze...ale pewno nie ma co generalizować. Smutne za to jest to że moim zdaniem film faktycznie nie zasłużył na tak niską notę. Jest w porównaniu do tych wszystkich komedyjek romantycznych oryginalny i bez zbędnego patosu...realizm no. Ten realizm może tłumaczyć sceny łóżkowe...które według mnie wcale nie są na siłę...(w końcu o tym jest film, więc dlaczego seksu miałoby nie być na ekranie? to było by infantylne). Dodajmy do tego przesłanie, brak happy endu - tak rzadko spotykane w zbliżonych filmach i jak dla mnie wychodzi naprawdę bardzo dobry film. Więc każdy kto nie ma problemu z oglądaniem nagości i Kutchera w filmach, a dodatkowo nie jest czuły na sugestie innych (w tym przypadku forumowiczów) powinien sam zweryfikować zdanie na temat Amerykańskiego Ciacha, gdyż duże prawdopodobieństwo ze film mu się naprawdę spodoba. Polecam
zgadzam się z Tobą, też tak rozumiem ten film, uważam że często jesteśmy tak pruderyjni że wycięlibyśmy sceny łóżkowe po to by nadal kreować idealny obraz. Gdy ktoś odważa się stworzyć obraz zbytnio realistyczny tzn. jest zbyt wiele seksu, udajemy że jest to infantylne, tyle że nie chcemy przyznać ze seks to rzecz która towarzyszy i naszemu życiu
Wszystkim którym się podobał "Spread" polecam "Alfi'ego" z Judem Law :)
Bardzo podobna tematyka, ale ten drugi jest o wiele lepiej zrealizowany (montaż, scenografia, gra aktorska, muzyka) i na soundtracku świetny Mick Jagger, którego głos idealnie komponuje się z obrazem. Oprócz przystojnego Anglika w obsadzie jeszcze są takie nazwiska jak Susan Sarandon, Marisa Tomei czy Sienna Miller.
Jak dla mnie "ALFIE" to taka w sumie mało znana perełka, którą jeszcze raz gorąco wszystkim polecam.
W takim razie polecam Ci pierwowzór Alfiego z roku 1966 z Michaelem Cainem, to jest dopiero dobry film!
Oglądałem i niestety muszę stwierdzić, że nie wytrzymał próby czasu. Nie ma nawet co porównywać do nowego Alfiego z Judem Law. Mimo, że cenię Caine'a za cały dorobek aktorski to jako Alfie strasznie mnie irytował. Wiem, że to taką grał postać, ale jakoś Law wypadł o niebo lepiej. Sprawił, że w pewnym momencie jesteśmy w stanie utożsamić się z głównym bohaterem i zrozumieć jego postępowanie. Niby łajdak, a jednak trochę go szkoda, bo wcale nie był aż taki zły. Caine'a natomiast głównie chciałoby się walnąć w ryj i zetrzeć z twarzy ten jego cyniczny uśmieszek...
O montażu, muzyce, scenografii i grze pozostałych aktorów nie ma nawet sensu wspominać, bo wiadomo, że film z 66. roku to inna epoka. Jak dla mnie nieco zbyt archaiczna i właśnie z tego powodu dobrze, że powstają remeki tak starych filmów. Bo czasami remake może być lepszy od oryginału i w tym przypadku tak właśnie jest. Wg mojej skromnej oceny oczywiście ;)
głównym problemem są niektórzy sfrustrowani filmwebowicze dla których każdy film w którym życie traktuje się lżej i z przymrużeniem oka to tandeta, nuda i "płytkość". Film bardzo dobry i przede wszystkim prawdziwy
część osob nie oglada do konca i ocenia jak film pornograficzny, czyli nie za wysoko
film oceniony dobrze, chyba tylko napalone nastolatki mogą być nim zachwycone. Oczywiści film luźno traktuje przyszłość, liczy się tu i teraz a co później nikogo nie obchodzi. Trzeba korzystać z życia i już. Tylko ładna mordeczka to nie wszystko można na tym bazować kilka lat ale co później. Skończyć jak główny bohater. Bez perspektyw. Odważne sceny łóżkowe to jeszcze nie wszystko.
Film z przesłaniem? No nie przesadzajcie..Co jest tym przesłaniem? To, że Nikki posuwa każdą spotkaną laskę i zamieszkuje u niej? A potem jak jednej z nich nie ma, to do jej domu zaprasza inną i tak dalej?
Obejrzałam go tylko dla Ashtona i naprawdę muszę przyznać, że ta rola nie była trafiona. Nie mam nic do jego postaci, po prostu trochę denna fabuła. I jeszcze ta wkurzająca Anna Heche.
twoje zdanie. Ale nie mów przy tym że nie spotkałaś przystojnych mężczyzn, których byś nie skonsumowała
moja wypowiedż jest z 2011roku i szczerze teraz zaluje, ze ja napisalam w taki sposob, mysle ze 2lata temu bylam 'za malo dojrzala' zeby zrozumiec ten film, po drugim obejrzeniu stwierdzam, ze nie byl taki zly i no ashton jest takim ciachem, ze to koniec heheheheh + jasne, jest wielu ktorych bym chciala skonsumowac, no ale coz
A ja myślę że właśnie ta "denna fabuła" była celowa. Dzięki niej można zwrócić uwagę na inne szczegóły, ale tak już jest że jedni preferują komedie w stylu Kac Vegas jak koleżanka wyżej a inni wolą filmy podobne do tego który komentujemy.
Niska ocena, bo niski poziom, tylko tyle. Film może się podobać, jest lekki, i za 5 min nie pamięta się o czym był, po silnym wytężeniu umysłu przypoina się tyłek głównego bohatera i wysoki standart życia jego sponsorki. Wniosek: można mieć miłe wspomnienia z filmu, ale nie zmienia to faktu, że film jest o NICZYM!
Film bardzo dobry i MA przesłanie, tyle że trzeba go obejrzeć do końca i wiedzieć, że czasem ukazanie pustego życia mówi nam, że to życie jest... puste. Kontrast beztroskiego życia bohatera (z pewnymi zgrzytami już wcześniej) ze sceną kulminacyjną (pożegnanie) działa niemal oczyszczająco. Szczerze mówiąc, nie spodziewałam się takiego zakończenia. W końcu to Hollywood, powinni na siłę zrobić happy-end. Wtedy można by mówić, że przesłanie filmu to: "super jest być jak ten kolo; masz luz w życiu, a jakby co, to i tak miłość zwycięża". Na szczęście tak nie jest, a film jest gorzką przestrogą.
Miliard scen erotycznych i dawanie dupy za uśmiech.
Film z niesamowicie głębokim przesłaniem, albo dajesz dupy dalej albo zostajesz kurierem.
BRAWO:)
Odebranie przesłania to też sprawa indywidualna, zależy od samego widza. Każdy z nas może to inaczej odebrać, coś innego zobaczyć. Dlatego jest możliwa wymiana poglądów. "dajesz dupy dalej albo zostajesz kurierem" - to jeden ze sposobów odebrania przesłania tego filmu. Ale można też: "Jest czas dawania dupy, i jest czas kurierowania", tzn. na dłuższą metę dawanie dupy nie działa. Albo: jeśli jesteś wciąż beztroski i olewasz ludzi, to wszystko się na Tobie zemści. Lub po staremu: pieniądze czy miłość? Dla bohaterów miłość jest luksusem, na który ich nie stać...
I za to 9? W ten sposób każdy gniot można zamienić w pozytyw.
Jak dla Ciebie Rainman i Amerykańskie Ciacho to filmy na tym samym poziomie (i tu i tu dałaś 9) to ja dziękuję za dyskusję:)
Za nietypowe dla tego typu filmów zakończenie. To i tak za dużo, ale aż tyle z przekory - aby podnieść średnią (nie udało się chyba ;>).
Filmy oceniam względem tego, jak bardzo mi się podobają. Nie jestem znawcą czy koneserem, tylko szarym człowiekiem. Oba wspomniane przez Ciebie filmy mi się bardzo podobały, a czy są na równym poziomie...? Nie analizuję składowych filmu, daję ocenę pod wpływem chwilowych emocji, a po jakimś czasie czy drugim obejrzeniu, zmieniam. Często zawyżam oceny, kiedy coś mnie zaskoczy.
co do sposobu oceniania to sie zgadzam. Mam juz dosc wytykania innym jak kto ocenil i komentowania tego. Jestesmy tylko ludzmi a nie maszynami, ktore maja precyzyjnie oceniac wszystkie elementy filmu itd. OMG...
Co do filmu to caly czas myslalam, ze to komedia, wiec ogladalam z nie lekkim zazenowaniem kolejne ujecia tylka Ashtona. Poczym stwierdzilam, ze to wszystko jest przykre a postac Nickiego zalosna. Jak i jego zycie. Hm a co z tym przeslaniem...chyba lepiej sie skonczyl niz Hitch. Troche tak moralizatorsko?
A moze mi ktos powiedziec kim wlasciwie byla Heather? Zaczynala w sklepie z nalesnikami a potem zycie u boku bogacza? Cos mi umknelo? A moze miala sposob na zycie taki jak Nicky?
To chyba oczywiste że miała taki sposób na życie...widzisz kolego, przysnąłeś na filmie:).
Przyjmuję ten sposób rozumowania co koleżanka powyżej...jednak dawanie wyższej oceny po to by podwyższyć średnią odpada:)
Tym razem obiektywnie oceniłam film na 8 :) Jak na "rewelacyjny" to jednak za dużo seksu było, a wolę produktywne sceny ;)
Co jakiś czas robię krytyczny przegląd wystawionych ocen, więc i ta się może kiedyś zmienić :)
Spoiler.:
Gdyby głównemu bohaterowi zależało dalej na - jak to określasz "dawaniu dupy", to "przyczołgałby się" (cytat z filmu) z powrotem do bogatej pani prawnik, kochała go i przyjęłaby go. Dobrze o tym wiedział.
Nie miał wygórowanej dumy, przeprosinami szafował na prawo i lewo, co by miały znaczyć jeszcze jedne w te, czy wewte?
Mógł się ustawić, jak jego miłość po fachu.
Ale zadecydował - koniec z tym chłamem, już wolę być kurierem. :)
Nie oszukujmy się. Film jest nudny. Zgadzam się, że film niesie przesłanie: 'Pieniądze bywają ważniejsze niż miłość'. Przystojny Aschton Kutcher (jednak nic poza tym), negatywne zakończenie (jak dla kogo, ja się cieszyłam że został potraktowany w ten sam sposób jaki on traktował kobiety) zasługują na plus, jednak to wszystko. Wkurzający i małostkowi bohaterowie, szybkie następowanie ciągu zdarzeń ( kelnerka nie chce mu dać swojego nr, niedługo po tym już pływa w jego basenie), brak wiarygodności uczucia między filmowym Nikkim a Heather... Tyle jest świetnych filmów które zasługuję na ocenę chociażby bardzo dobrą, a pomyśleć że tego typu filmy co 'Spread' są oceniane równie dobrze... Ale jak ktoś napisał powyżej: 'każdy ma prawo do indywidualnej oceny'.
Przez głupie tłumaczenie (z drugiej str. tytuł jest ciężki do przetłumaczenia) ludzie spodziewają się komedii romantycznej, a tu sru - diametralnie co innego. Dlatego większość jest rozczarowana.
Zgadzam się z Tobą we wszystkim, poza ostatnim zdaniem. :)
Dokładnie kasa ,kasa i jeszcze raz kasa . Film pokazuje moim zdaniem ,że to kobiety są mimo wszytko większymi materialistkami od facetów ;) choć różnie z tym jest . 7/10
Zgadzam sie z autorem postu. Mysle ze duzo złego zrobił tytułowi polski gniot "Ciacho". Tłumaczenie zupelnie nie oddaje tematyki filmu, który zaskakuje sie byc nie glupia amerykanska komedyjka romantyczna a dosadnym filmem obyczajowym spoleczenstwa II dekady XXI wieku. Po 20 min wlasnie myslalem ze aki wlasnie ten film bedzie. Nie oszukujmy sie taki dzisiaj jest świat, kobiety staja sie bardziej meskie niz kiedys, a w pogodni za pieniedzmi, ktore jednak szczescie daja, wybieraja je zamiast milosci. Bardzo podobala mi sie rola Margarity Levievy-filmowej Heather, przypominajaca role Very Farmigi z "W Chmurach". Film zdecydowanie lepszy niz ocena, dla mnie 8/10.
Nie tylko głupie tłumaczenie tytułu tutaj zawiniło, ale też opis filmu i zwiastun... Niestety ze strony marketingowej zrobiono wszystko, żeby widz oczekiwał głupiutkiej banalnej komedyjki, czyli żeby się rozczarował. Ten film to zdecydowanie nie komedia.
Bo to barzdzo smutny film. Wlasnie zobaczylam go po raz kolejny po latach i przyznahe, ze jest nueglupi, zyciowy i smutny. Nikt na kobcu nie hest szczesliwy i moze to ludzi irytuje. Spodziewaja sie komedii a tu tu film z przeslaniem i na dodatek bez happy endu. Ashton super zagral, w ogole te gierki miedzy ludzmi ... wg mnie super pokazane.
Polecam zatem:
"W POSZUKIWANIU IDEALNEGO KOCHANKA" z Diane Keaton i Tuesday Weld :
https://www.filmweb.pl/film/W+poszukiwaniu+idealnego+kochanka-1977-7403
"ŻAR CIAŁA" z Kathleen Turner :
https://www.filmweb.pl/film/%C5%BBar+cia%C5%82a-1981-12109
"LISTONOSZ DZWONI ZAWSZE DWA RAZY" z Jessicą Lange
https://www.filmweb.pl/film/Listonosz+zawsze+dzwoni+dwa+razy-1981-1021
"ŚWIADEK MIMO WOLI" z Melanie Griffith i Deborah Shelton :
https://www.filmweb.pl/film/%C5%9Awiadek+mimo+woli-1984-12100
"ZĘBATE OSTRZE" z Glenn Close :
https://www.filmweb.pl/film/Z%C4%99bate+ostrze-1985-11830
"Fatalne zauroczenie" z Glenn Close
https://www.filmweb.pl/film/Fatalne+zauroczenie-1987-1453
"DZIKA NAMIĘTNOŚĆ" z Melanie Griffith
https://www.filmweb.pl/film/Dzika+nami%C4%99tno%C5%9B%C4%87-1986-5310
"HARRY ANGEL" z Lisą Bonet
https://www.filmweb.pl/video/Na+skr%C3%B3ty/Harry+Angel-28804
"NIEZNOŚNA LEKKOŚĆ BYTU" z Leną Olin i Juliette Binoche
https://www.filmweb.pl/film/Niezno%C5%9Bna+lekko%C5%9B%C4%87+bytu-1988-35019
"HENRY I JUNE" z Umą Thurman i Marią de Medeiros
https://www.filmweb.pl/film/Henry+i+June-1990-6124
"POZYTYWKA" z Jessiką Lange
https://www.filmweb.pl/film/Pozytywka-1989-8837
"UZNANY ZA NIEWINNEGO" z Gretą Scacchi i Bonnie Bedelią
https://www.filmweb.pl/film/Uznany+za+niewinnego-1990-11421
"KOCHANEK" z Jane March
https://www.filmweb.pl/film/Kochanek-1992-12249
"SKAZA" z Juliette Binoche
https://www.filmweb.pl/film/Skaza-1992-9577
"DZIKA ORCHIDEA" z Carre Otis i Jacqeline Bisset
https://www.filmweb.pl/film/Dzika+orchidea-1989-31193
"DIAGNOZA ZBRODNI" Kim Basinger i Umą Thurman
https://www.filmweb.pl/film/Diagnoza+zbrodni-1992-5039
"KRWAWY ROMEO" z Leną Olin i Annabellą Sciorrą
https://www.filmweb.pl/film/Krwawy+Romeo-1993-6894
"RĘKA NAD KOŁYSKĄ" z Rebeką DeMornay i Annabellą Sciorrą
https://www.filmweb.pl/film/R%C4%99ka+nad+ko%C5%82ysk%C4%85-1992-10432
"SUBLOKATORKA" z Bridget Fondą i Jennifer Jason Leigh
https://www.filmweb.pl/film/Sublokatorka-1992-9853
"MARTWA CISZA" z Nicole Kidman
https://www.filmweb.pl/film/Martwa+cisza-1989-7572
"MALICE" z Nicole Kidman
https://www.filmweb.pl/film/Pe%C5%82nia+z%C5%82a-1993-7519
"DOLORES" z Jennifer Jason Leigh i Kathy Bates
https://www.filmweb.pl/film/Dolores-1995-5127
"DIABOLIQUE" z Isabelle Adjani, Sharon Stone i Kathy Bates
https://www.filmweb.pl/film/Diabolique-1996-5037
"NAGI INSTYNKT" z Sharon Stone i Jeanne Triplehorn
https://www.filmweb.pl/film/Nagi+instynkt-1992-1063
"W SIECI" z Demi Moore
https://www.filmweb.pl/film/W+sieci-1994-11505
"BARWY NOCY" z Jane March
https://www.filmweb.pl/film/Barwy+nocy-1994-4066
"OSTATNIE UWIEDZENIE" z Lindą Fiorentino
https://www.filmweb.pl/film/Ostatnie+uwiedzenie-1994-90658
"WIĘŹ" (Brudne pieniądze) z Giną Gershon i Jennifer Tilly
https://www.filmweb.pl/film/Brudne+pieni%C4%85dze-1996-30926
"DZIKIE ŻĄDZE" z Denise Richards i Neve Campbell
https://www.filmweb.pl/film/Dzikie+%C5%BC%C4%85dze-1998-45
"CIEMNA STRONA WENUS" z Agnieszką Wagner i Anną Przybylską
https://www.filmweb.pl/film/Ciemna+strona+Wenus-1997-27
"ZABIJANIE NA ŚNIADANIE" z Minnie Driver
https://www.filmweb.pl/film/Zabijanie+na+%C5%9Bniadanie-1997-622
"KREW I WINO" z Jennifer Lopez
https://www.filmweb.pl/film/Krew+i+wino-1996-584
"INCOGNITO" z Irene Jacob i Mają Ottesen
https://www.filmweb.pl/film/Incognito-1997-6430
"PODRÓŻ FELICJI" z Elaine Cassidy
https://www.filmweb.pl/film/Podr%C3%B3%C5%BC+Felicji-1999-5582
"GDZIE LEŻY PRAWDA" z Rachel Blanchard i Alison Lohman
https://www.filmweb.pl/film/Gdzie+le%C5%BCy+prawda-2005-139747
"O MIŁOŚCI I ŚMIERCI" z Anną Falchi
https://www.filmweb.pl/film/O+mi%C5%82o%C5%9Bci+i+%C5%9Bmierci-1994-34739
"FEMME FATALE" z Rebeką Romijn Stamos
https://www.filmweb.pl/film/Femme+Fatale-2002-33988
"NIEWIERNA" z Diane Lane
https://www.filmweb.pl/film/Niewierna-2002-32598
"MULHOLLAND DRIVE" z Laurą Harring, Naomi Watts i Mellisą George
https://www.filmweb.pl/film/Mulholland+Drive-2001-30630
"PIĘTNO" z Nicole Kidman
https://www.filmweb.pl/film/Pi%C4%99tno-2003-94435
"DZIEWCZYNA NA URODZINY" z Nicole Kidman
https://www.filmweb.pl/film/Dziewczyna+na+urodziny-2001-4198
"ZA DRZWIAMI SYPIALNI" z Sissy Spacek i Marisą Tomei
https://www.filmweb.pl/film/Za+drzwiami+sypialni-2001-6407
"NOTATKI O SKANDALU" z Judi Dench i Cate Blanchett
https://www.filmweb.pl/film/Notatki+o+skandalu-2006-264516
"MAŁE DZIECI" z Jennifer Connelly i Kate Winslet
https://www.filmweb.pl/film/Ma%C5%82e+dzieci-2006-226856
"WSZYSTKO GRA" ze Scarlett Johansson
https://www.filmweb.pl/film/Wszystko+gra-2005-150528
"Spring Breakers" z Seleną Gomez i Vanessą Hudgens
https://www.filmweb.pl/film/Spring+Breakers-2012-639024
"RANDKA NA PRZERWIE" z Thandie Newton, Nicole Kidman i Naomi Watts
https://www.filmweb.pl/film/Randka+na+przerwie-1991-5644
"CZARNY NARCYZ" z Deborah Kerr
https://www.filmweb.pl/film/Czarny+narcyz-1947-111145
"W KLESZCZACH LĘKU" z Deborah Kerr
https://www.filmweb.pl/film/W+kleszczach+l%C4%99ku-1961-113237
"NIEWINIĄTKA" z Audrey Hepburn i Shirley MacLaine
https://www.filmweb.pl/film/Niewini%C4%85tka-1961-8119
"SEKSOLATKI"
https://www.filmweb.pl/film/Seksolatki-1972-9429
"PERSONA"
https://www.filmweb.pl/film/Persona-1966-31654
"JESTEM CIEKAWA W KOLORZE ŻÓŁTYM"
https://www.filmweb.pl/video/Na+skr%C3%B3ty/Jestem+ciekawa+-+w+kolorze+%C5%BC%C3 %B3%C5%82tym+Tylko+dla+doros%C5%82ych-32803
"MARNIE" z Tippi Hedren
https://www.filmweb.pl/film/Marnie-1964-7565
"OBRAZY" Roberta Altmana z Susanah York
https://www.filmweb.pl/film/Obrazy-1972-6382
"WRZASK" z Susanah York
https://www.filmweb.pl/film/Krzyk-1978-10872
"OPĘTANIE" z Isabelle Adjani
https://www.youtube.com/watch?v=hS1ThMTlvSg
"WALKABOUT" z Jenny Agutter
https://www.filmweb.pl/film/Walkabout-1971-11531
"EQUUS" z Jenny Agutter
https://www.filmweb.pl/film/Je%C5%BAdziec-1977-35356
"KLUTE" z Jane Fondą
https://www.filmweb.pl/film/Klute-1971-1299
"JULIA" z Jane Fondą, Vanessą Redgrave i Meryl Streep
https://www.filmweb.pl/film/Julia-1977-34788
"SPRAWA GORGONOWEJ"
https://www.filmweb.pl/film/Sprawa+Gorgonowej-1977-9718
"DZIEJE GRZECHU" Waleriana Borowczyka
https://www.filmweb.pl/film/Dzieje+grzechu-1975-5284
"IMPERIUM ZMYSŁÓW" Nagisy Oshimy
https://www.filmweb.pl/film/Imperium+zmys%C5%82%C3%B3w-1976-30918
"IMPERIUM NAMIĘTNOŚCI" Nagisy Oshimy
https://www.filmweb.pl/film/Imperium+nami%C4%99tno%C5%9Bci-1978-35119
"EMMANUELLE" z Sylvią Kristel
https://www.youtube.com/watch?v=yWdNnJd4X9c
"CZARNA EMANUELLE" z Laurą Gemser
https://www.filmweb.pl/film/Czarna+Emanuelle-1975-92671
"TURECKIE OWOCE" Paula Verhoevena
https://www.filmweb.pl/film/Tureckie+owoce-1973-11250
"DWA ŚWIATY" Paula Schradera
https://www.filmweb.pl/film/Dwa+%C5%9Bwiaty-1979-128838
"SIŁA ŻYCIOWA" z Mathildą May
https://www.filmweb.pl/film/Si%C5%82a+witalna-1985-7336
"GŁĘBOKIE GARDŁO" z Lindą Lovelace
https://www.filmweb.pl/film/G%C5%82%C4%99bokie+gard%C5%82o-1972-36308
"BEHIND THE GREEN DOOR" Artie Mitchell
https://www.filmweb.pl/film/Behind+the+Green+Door-1972-649995
"DIABEŁ W PANNIE JONES"
https://www.filmweb.pl/film/Diabe%C5%82+w+pannie+Jones-1973-37078
"NINE LIVES OF WET PUSSY" Abla Ferrary
https://www.filmweb.pl/film/Nine+Lives+of+a+Wet+Pussy-1976-40096
"PIĘKNA ZŁOŚNICA" z Emmanuelle Beart
https://www.filmweb.pl/film/Pi%C4%99kna+z%C5%82o%C5%9Bnica-1991-7009
"LUCIA i seks"
https://www.filmweb.pl/film/Lucia+i+seks-2001-34176
"INTYMNOŚĆ" z Kerry Fox
https://www.filmweb.pl/film/Intymno%C5%9B%C4%87-2001-30763
"9 SONGS" z Margo Stilley
https://www.filmweb.pl/film/9+Songs-2004-139132
"MARZYCIELE" z Evą Green
https://www.filmweb.pl/film/Marzyciele-2003-34199
"LOVELACE" z Amandą Seyfried
https://www.filmweb.pl/film/Kr%C3%B3lowa+XXX-2013-228145
"SERCE JAK LÓD" z Emmanuelle Beart
https://www.filmweb.pl/film/Serce+jak+l%C3%B3d-1992-9442
"NELLY I PAN ARNAUD" z Emmanuelle Beart
https://www.filmweb.pl/film/Nelly+i+pan+Arnaud-1995-589
"ŻYCIE ADELI"
https://www.filmweb.pl/film/%C5%BBycie+Adeli+%E2%80%93+Rozdzia%C5%82+1+i+2-2013- 655740
"MŁODA I PIĘKNA"
https://www.filmweb.pl/film/M%C5%82oda+i+pi%C4%99kna-2013-659861
"NIE BÓJ SIĘ, BI"
https://www.filmweb.pl/film/Nie+b%C3%B3j+si%C4%99%2C+Bi-2010-571400
"LADY M" z Florence Pugh
https://www.filmweb.pl/film/Lady+M.-2016-759174
"PRAWDA" z BB
https://www.filmweb.pl/film/Prawda-1960-8850
"MOJA NOC U MAUD"
https://www.filmweb.pl/film/Moja+noc+u+Maud-1969-32740
"KOBIETA I MĘŻCZYZNA" z Anouk Aimee
https://www.filmweb.pl/film/Kobieta+i+m%C4%99%C5%BCczyzna-1966-32455
"HIROSZIMA, MOJA MIŁOŚĆ" z Emmanuelle Rivą
https://www.filmweb.pl/film/Hiroszima%2C+moja+mi%C5%82o%C5%9B%C4%87-1959-32062
"TRZEBA ZABIĆ TĘ MIŁOŚĆ"
https://www.filmweb.pl/film/Trzeba+zabi%C4%87+t%C4%99+mi%C5%82o%C5%9B%C4%87-1972 -11219
...
https://www.youtube.com/watch?v=0H-s8Va4TxE
:-)