Wpisujcie Wasze rankingi filmów, które wyreżyserował.
1 - Dziura - 10 2 - Nie tykać łupu - 8 3 - Montparnasse 1919 - 8 4 - Złoty kask - 7 5 - Antoni i Antonina - 7 6 - Rue de L'Estrapade - 7 7 - Edward i Karolina - 7