Wpisujcie Wasze rankingi filmow, ktore wyrezyserowal.
1 - Witaj w klubie - 10 2 - Dzika droga - 7 3 - Mloda Wiktoria - 7 4 - Demolition - 6 5 - Cafe de Flore - 5
1. Młoda Victoria - 5 2. Witaj w klubie - 5