Ten reżyser za zniszczenie magii Scooby Doo oraz Smerfów powinien przyrządzać kurczaki w KFC!
.... jak w temacie.
Na którą z ikon naszego dzieciństwa teraz postawi kloca?;)
Ten reżyser to kręci same gnioty, które są stratą czasu dla widza!
1.Agent XXL 6/10 2.Twoje, moje i nasze 5/10 3.Ten pierwszy raz 5/10 4.Alex - sam w domu 3/10 5.Scooby-Doo 2/10
nie dał sobie większych szans, jednakże "Big Momma's House" jest całkiem niezłe.
Wyreżyserował fajne filmy!!A po jego imieniu myślałem że to baba :pAle te zdj.mówi samo za siebie :p